Kanada - The Rockwall
krásná pěšinka lesem - jen o chvíli později jsme zašly za zatáčku a tam medvědi! Máma s malým. - "utekly" jsme o kus zpátky a řešily co dál - buď bychom musely projít kolem nich, nebo se vrátit, čímž by ale padnul celý náš několikadenní výlet, protože tohle už bylo v místě, odkud bychom se do kempu jinou cestou nestihly dostat. Po chvíli šel proti nám pár, přímo od místa, kde jsme před chvílí ty medvědy viděly a tvrdili nám, že tam žádní medvědi nejsou, tak jsme si říkaly, že se asi taky lekli a utekli a rozhodly jsme se, že teda budeme pokračovat podle plánu...
Medvědi tam stále byli. Jen vylezli na strom a ten pár, co šel proti nám, si jich tam prostě asi nevšiml. - Nám už ale nezbylo nic jiného, než kolem nich projít - tak jsme se staženými zadky a bear sprejem v ruce "proběhly" po cestě kolem nich, abychom byly co nejdřív co nejdál od nich. Ale nedalo mi to a aspoň za chůze jsem jednou rukou na slepo zkoušela fotit. A tohle je výsledek ;))
naše stanovací místo v tábořišti Tumbling Creek - tam už jsme došly až docela pozdě (tohle je focené až ráno), večeři jsme vařily už úplně za tmy a před spaním jsme se kochaly nádhernou hvězdnou oblohou nerušenou světelným znečištěním
naše stanovací místo v tábořišti Numa Creek - tam jsme naopak přišly hodně brzo, tak jsme postavily stan, navařily si, v nedalekém potoce se vykoupaly a tak když začalo odpoledne pršet, už jsme mohly jen zalézt do stanu a relaxovat. Celou noc lilo jako z konve a ráno ještě pořád poprchávalo, takže balit ten mokrý stan nebylo nic příjemného (a pak to taky rozhodlo o tom, že další noc vynecháme a dojdeme místo toho už rovnou na konec a pojedeme domů o den dřív).
tenhle "most" už tak hezký nebyl - ani za sucha by to nebylo asi úplně na pohodu, ale jak to bylo mokré, strašně to klouzalo, takže to bylo dost náročné
když jsme byli u Floe Lake s rodiči začátkem června, bylo ještě zamrzlé ;)) - https://m-letadlo.rajce.idnes.cz/Kanada_-_dovolena_s_rodici/1450039241
chatička hlídače u jezera - tam jsme si navařily a rozhodly se, že na spaní u jezera kašleme a jdeme rovnou dál, až na konec a domů o den dřív ;))
Obsah pokračuje za reklamou
Pokračujte dolů pro další obsah
- zrušit filtraci.

Odstranění fotek a videí z alba

Vyberte všechny fotky či videa, které chcete smazat a potvrďte akci.

Kanada - The Rockwall

Původně plánovaný čtyřdenní výlet s Míšou, který jsme ale nakonec zkrátily na třídenní kvůli počasí (a nakonec jsme byly rády, protože bychom jinak u Floe Lake zachumelily a asi trochu přimrzly).

Trasa:
Paint Pots Parking - Helmet/Ochre Junction - Helmet Falls - Rockwall Pass - Tumbling Creek Camp (den první) - Numa Creek Camp (den druhý) - Floe Lake - Floe Lake Parking (den třetí)

Kootenay NP, Britská Kolumbie
(7.-9.9.2019)

září 2019

Canon EOS 500D Htc D10i

Veřejné album

Vidí všichni lidé.

Přístupné pouze pro 18+

Vidí pouze lidé, kteří potvrdí svou plnoletost pro zobrazení obsahu 18+.

Skryté album

Vidí pouze lidé, kteří znají přesnou adresu alba.

Uzamčené album

Vidí pouze lidé, kteří zadají kód, který nastavíte.

Jestli se vám album líbí...